mandag 30. mars 2009

Fremmtidige anmeldelser

Hei, her er jeg med min lille rip-off fra de andre bokanmelderne men og skal fortelle hvilke bøker som jeg foreløpig har planlagt og anmelde. Jeg vil også oppdatere her om nye bøker og slikt underveis.



Bøker jeg foreløpig planlegger og anmelde:



Alvetegnet serien, Gravbøygen våkner av Sigbjørn Mostue

Twilight serien , Evighetens kyss av Stephenie Meyer Hiatus

Harry Potter serien, De vises stein av J. K. Rowling Hiatus

Stolthet og fordom av Jane Austen Hiatus

Septimus Heap serien, Magi av Angie Sage Hiatus

I morgen serien, Når natten er mørkest av John Marsden Hiatus



Jeg vil antakeligvis ikke anmelde de fortsettende bøkene på alle disse seriene, men hvis det er noen ønsker om det så gjerne si i fra.

5 kommentarer:

  1. Mange av disse bøkene som garantert er bra utofra hva jeg har hørt om dem (har ikke lest noen av dem selv:P).
    Har noen få spørsmål...
    Hva mener du med "lille rip-off fra de andre bokanmelderne", og hva betyr "Hiatus"?:)

    SvarSlett
  2. Hehe, rip-off menes med at du gjør som andre gjør, bare litt annderledes. :3
    Hiatus betyr at det er stans, fornå da. Det står for å vise at hvilken jeg jobber med akkurat nå. ^-^

    SvarSlett
  3. Okei:) Ser at du har et større ordforråd enn meg når det gjelder sånt;D

    SvarSlett
  4. Hehe, kommer nok bare av litt for mye spilling på internett X3

    SvarSlett
  5. Hehe;D Også artig med det der "første tanke"-greiene!:)

    SvarSlett